Kidde skrev den 24 januari, 2010 kl. 21:09 Går det inte att få bort alla jäkla reklam i gästboken, är ju skitjobbigt att läsa när textraderna bara är två-tre ord breda. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer