Kassören skrev den 29 mars, 2010 kl. 18:17 Jag har beställt en back blandad läsk till rollspelsrummet också. Ni som har skulder till klubben kan ju tänka på att betala dem om de börjat bli stora. Då tänker jag särskilt på Gary om du läser detta. 😎 ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer