Kassören skrev den 2 september, 2015 kl. 18:20 Även om vi inte får något spelat innan matchen så kan väl Ordföranden släntra ner innan och titta på fotbollen? För övrigt tycker jag man kan läsa mellan raderna att Ordföranden är lite sugen på att ta upp karriären igen... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer