Jag måste vänta in lite läggning och så vidare på lördag, men beroende på det dyker jag upp innan, i halvtid eller direkt efter.
Ja, jag är riktigt sugen på fotboll på söndag också. Med den dåliga framförhållningen är det dock väldigt osäkert om jag kan tyvärr... Kan man kanske förvänta sig en inbjudan lite tidigare nästa gång, eller är det mest frågan om hyfs och god ton att fråga med förhoppningen om att det ska bli nej tack?


Senaste kommentarer