Mattsson skrev den 11 september, 2015 kl. 09:45 Man måste ju säga att det är lite jobbigt att möta både Jon och mig i Carcassonne - originalet när jag har 55% segrar och Jon 46%. Inte lätt får Dod... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer