Kassören skrev den 27 oktober, 2015 kl. 08:42 Det låter bra att spela 6-8, jag ska bara kolla att det är någon hemma i Rollspelsmekka den helgen så vi inte blir stående utomhus. 🙂 ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer