Ordföranden skrev den 6 november, 2015 kl. 11:27 Ja, tanken var väl det från början, men vi åker inte ner förrän tidigt imorgon. Så en rejäl D&D-kväll får vi nöja oss med den här gången. Det är ju snart december också... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer