Ordföranden skrev den 21 december, 2015 kl. 19:55 Japp, verkar som om vi får en femmannauppställning det här året. Inte så pjåkigt ändå, det borgar ju för lite gött brädspelande. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer