Ordföranden skrev den 2 april, 2010 kl. 12:28 Japp, första kvällen avklarad. Två segrar i Thurn & Taxis för Sekreteraren och en i Carcassonne för min egen del. Plus en massa skitsnack naturligtvis. Ska bli intressant att se vad som står på agendan inför kvällen... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer