Tog en titt på månadens Mange, och kan väl konstatera att det är vidöppet inför kvällen och den 23:e.
Sen känns det ju som det är samma gamla gubbar som åker på det år in och år ut men går man tillbaka lite tiden så hittar man ju både Johan Fransson och Johannes Ivarsson på listorna, någon som kommer ihåg vad dom hittade på?


Senaste kommentarer