Ordföranden skrev den 25 april, 2016 kl. 17:02 Ja, så är det. Man får tacka. Fick ju en trevlig present i form av ett Wii U, så nu ska det göras lite banor vad det lider! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer