Kassören skrev den 25 april, 2016 kl. 19:19 Grattis till Wii U:et, vem var det som hade så god smak att ge dig ett sådant? Själv har jag inhandlat något mer obskyrt, nämligen ett moddat japanskt Nintendo 64. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer