Får väl tacka för en trevlig spelhelg.
Kan informera om att Punch Out till WII är ett riktigt höjdarspel. Grunden är som till NES fast med lite nya gubbar och dom gamla är lite uppdaterade men dom har man inga problem med om man lirat igenom det gamla. Som jag föresten hittade i en hylla. Track and Field II och Ice Hockey är dessutom påväg.


Senaste kommentarer