Ordföranden skrev den 16 maj, 2016 kl. 20:40 Ja, vi hade ju pratat lite löst om spel den helgen som kommer nu. Men jag kommer tyvärr inte kunna, och sista helgen i maj kan jag inte. Vad säger ni om första eller andra helgen i juni? Så hinner vi spela innan EM drar igång också... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer