...ok, så du menar alltså sista helgen i JULI och inget annat? Jag har också tänkt att åka ner i vilket fall som helst någon tredje helgen och framåt.
Men då ställer jag väl in planerna på att dra ner redan första helgen då.
För övrigt behöver vi ju inte hålla oss till enbart helg om folk ändå har semester.


Senaste kommentarer