Ordföranden skrev den 6 april, 2010 kl. 21:16 Vilka gamla höjdarspel till NES som Sekreteraren sitter på! Verkar även kul med Punch-Out till Wii, kanske något att inhandla... Tackar själva för en mödosam men mycket trevlig spelhelg. En Ordföranden Informerar dyker upp inom ett par dagar! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer