...jag är ju inte direkt moderniserad, men jag kan ju ha tillgång till en android på kvällstid när den rättmätiga ägaren har lagt sig. Så jag är på.
Vad gäller spel så är det fullt pådrag de närmaste helgerna här, bland annat på att min respektive jobbar en del helger numera. Ska nog gå att spela i början av december dock...


Senaste kommentarer