Bosse, Landsbro skrev den 7 april, 2010 kl. 18:45 Vad är det för knickedick-pajasar som sköter ruljansen här? Det vet väl alla att "ragatan" var framhjulsdriven! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer