...verkar som vi missade deadlinen här tyvärr. Får se om det dyker upp igen, då är jag som sagt gärna på.
Vad gäller spel ser det lite tjockt ut med jobbhelger och annat det närmaste, men ska försöka lösa att komma ner snart. Hur ser det ut för er andra fram till jul?
Angående 23:e vet jag inte heller riktigt än, eventuellt åker vi ner efter julafton istället, kan det fungera för er andra? Ska dock undersöka om Tarmis kan tänka sig att åka fram och tillbaka samma dag annars...


Senaste kommentarer