Ordföranden skrev den 8 december, 2016 kl. 20:09 Då får jag jobba på att lösa det. Hur är folk lediga från och med strax innan jul till trettonhelgen? Tänkte att vi kanske kunde försöka kompensera höstens spelbrist om det är möjligt... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer