Kassören skrev den 13 december, 2016 kl. 07:22 Jag kommer att vara i Rollspelsmekka från några dagar innan jul till Annandagen som det ser ut. Hoppas att herrarna kan den 23:e. Jag kan såklart säkert komma ner igen om det vankas spel någon udda dag efter det också. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer