Mattsson skrev den 13 december, 2016 kl. 14:46 Jag jobbar både 27:e och 28:e, men visst kan jag lira ett par timmar om så önskas men får bli mellan 18-23 typ i så fall, börjar ändå halv 7 på morgonen. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer