...jag jobbar på att 23:e ska funka. Jag måste dock åka fram och tillbaka i så fall. Har snackat med Bergis, och om han kan överhuvudtaget är det fram och tillbaka som gäller för honom också. Jag inväntar svar på hans möjligheter. I övrigt kan det vara möjligt för mig att komma ner efter jul eventuellt, ska kolla läget på det också.
Ska göra ett utskick om 23:e och se vad "medlemmarna" säger.


Senaste kommentarer