Jag är ju game på lördag, dvs 14 januari, och kan spela från runt klockan 18 och framåt. Om bara Sekreteraren kan så tycker jag att vi kör ett rappt årsmöte och sedan rollspel eller brädspel beroende på om Tarmis kommer eller inte.
Fredag kan jag dessvärre inte dock. Men jag planerar att åka ner ändå bara för lördagen.
Vad säger Sekreteraren?


Senaste kommentarer