Ordföranden skrev den 18 februari, 2017 kl. 16:14 ...och det är ju nu, och inget spel blev det. Det är en jävla massa grejer som händer här som gör att jag inte kan åka ner för tillfället, men det ska väl öppna sig till i mars hoppas jag. Jag ska se till att hålla er uppdaterade direkt jag vet. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer