Alla de vanliga felen som dyker upp vid en uppdatering är ju med, såklart, de också. Men jag ska inte vara knusslig, alla som känner att de vunnit något kan väl höra av sig till Kidde.
Ska försöka lägga upp några nya bilder ikväll. Väntar fortfarande på en snacksrecension eller två.


Senaste kommentarer