Jag vet inte om deltagandet blir så mycket sämre än ett vanligt år. Bogen flaggade för att eventuellt vara med på brädspel (han får ju såklart hosta upp medlemskapet i så fall) och Sekreteraren räknar jag kallt med dyker upp. Vad skulle han annars göra 23:e? Vet Ordföranden något om klubben kan få Tarmkänning i år eller är han ett förlorat fall?


Senaste kommentarer