Mattsson skrev den 17 december, 2017 kl. 19:54 Jag hoppas verkligen kunna delta den 23:e, men faktum är att jag har beredskap på jobbet vilket i värsta fall kan betyda att jag måste jobba. Men hoppas att vädret är med mig och att jag kan vara med som alla hoppas! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer