Jag ska höra med Tarmforsen.
Vad jag har hört ska det vara 8-9 grader varmt på lördag, så någon snöröjning för Sekreteraren lär det nog inte bli. Skulle det bli kommunal kris så får vi helt enkelt avbryta, antar att det går lika bra att ha jour på Oakhill som i stan...


Senaste kommentarer