Vilka jävla klåpare. Ställer de konstiga krav borde de ju själva kunna reda ut byråkratin kan man tycka. För min del så kan vi lika gärna skita i att ha ett konto och gå helt old school med endast kontanter. Vi behöver ju inget konto för bidrag längre exempelvis. Bra jobb dock Kassören!


Senaste kommentarer