Ordföranden skrev den 25 oktober, 2009 kl. 19:19 Religiös? Ja, ja. Låter vettigt, då borde vi kunna spela något i alla fall båda kvällarna. Jag passar väl på att snyltåka med Svenne om det går för sig, alternativt åker vi väl tåget ner samtidigt. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer