Spiel des Jahres Jag lär dyka upp i Oakhill under fredagen nästa vecka (det är den 30:e oktober för er som är dagvilla). Vi får hoppas på två kvällars spelande av något slags, vilket låter mycket trevligt, tycker jag. Kollade med Bogen vad han gör då och tyvärr så jobbar han som vanligt då. Nåväl, han drar ju upp snittet i familjen i alla fall, men så mycket spelande blir det inte.


Senaste kommentarer