Ordföranden skrev den 22 oktober, 2009 kl. 19:47 Om en vecka... ...är det ju snack om spel. Jag antar att det gäller fortfarande!? För min del är det meningen att jag kommer ner på fredag i alla fall. Ska se vilka tider som gäller för Svenne H, förutsatt att han fortfarande är på. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer