Moderna tider... ...strålande tider! Vilket trevligt initiativ. Kassören verkar ju vara i storslag, man får tacka! Ska bli intressant med en helt ny hemsida och gotta sig med. Gött att vi fått tillbaka våran adress också. Jo, det vore ju trevligt med spel om två veckor. För övrigt skulle jag vilja veta vad de inblandade säger om att fortsätta lira på äventyret i Chock? För min del skulle det funka, och Svenne är på vet jag. Förutsatt att inte Bogen kommer så att det blir D&D istället givetvis.


Senaste kommentarer