Ordföranden skrev den 28 augusti, 2009 kl. 12:27 Vettigt... Båda Kassörens alternativ verkar ju vettiga. Billigare, och dessutom behöver vi ju inte en massa finesser runt omkring. Domännamnet och lite utrymme räcker gott och väl tycker jag. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer