Frågor Okje, då tar jag det här eftersom Kidde inte använder Messenger. 60kr/mån skrev de, hur länge får fd spraykunder betala det istället för 99kr/mån? Rimligen inte i all evighet. Ingår domänen i den kostnaden eller blir det extra? Hur mycket i så fall? Jag försöker jämföra med de billigaste alternativen som finns, Surftown och One, som iofs har lite dåligt rykte, men det har ju vi också, så det borde ju passa. Vad skulle totalkostnaden för år 1 bli hos Ballou eller vad de heter? Någon skillnad år 2?


Senaste kommentarer