Kidde skrev den 16 augusti, 2009 kl. 23:14 MMM Jag annvänder i praktiken inte msn längre. Tror det är en fluga som dör ut inom ett halvår. Tror däremot att sånahär textmeddelande via telefon kan bli en hit. Och det här med fax verkar ju helt otroligt... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer