Kassören skrev den 23 april, 2010 kl. 13:18 Som kassör tar jag på mig att gratulera Ordföranden på bemärkelsedagen, om han fortfarande firar sånt. Är det 29 han blir? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer