Ordföranden skrev den 4 augusti, 2009 kl. 12:54 Tusan... Skit, men helgen 14-16 augusti kan inte jag heller, så då är åtminstone jag och Sekreteraren borta. Kanske det finns nog med intresserade för att köra lite brädspel i alla fall? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer