Byte... Jo, det är ju rätt. Vi behöver ju inte massa mailadresser och tokmycket utrymme. Vore nog vettigt att kika runt lite för ett eventuellt byte när läget ändå är som det är. Tycker också att det verkar lite väl dyrt det hela... Några nyheter om eventuellt spel framöver förresten? Rykten om att Kassören ska ner har florerat...


Senaste kommentarer