Kassören skrev den 1 augusti, 2009 kl. 03:33 Visst Jag kan kolla upp vad vi har för alternativ. Vi behöver ju inget avancerat alls. Vi har nästan ingen trafik alls, använder inte mailen, har ingen databas eller liknande heller. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer