Reklam... Ja, och vi har massa reklam på sidan som vi inte borde ha om domänen vore våran. Vore nog på sin plats med ett mail eller två till ansvariga för att se hur det ligger till, Sekreteraren!? Vad säger ni om spel om två veckor förresten? Någon som kan eller vill? Det vill säga typ 7 augusti och framåt...


Senaste kommentarer