Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 1 juli, 2009 kl. 18:46
Efterskott... ...som pojken sa. Japp, grattis till Valberedaren - och inte att förglömma även vår Webmaster Bacon! För övrigt var det en trevlig spelhelg. Vi får hoppas att det löser sig med hemsidan snart. Om inte annat får Kassören ta över skötseln av densamma! Kan ju hälsa att Tarmis dök upp på gatan idag, och meddelade att han flyttat till boende över biografen, fint ska det vara. Han är för övrigt sugen på lite spel under sommaren, så det låter ju lovande.
Vänta …