Efterskott... ...som pojken sa. Japp, grattis till Valberedaren - och inte att förglömma även vår Webmaster Bacon! För övrigt var det en trevlig spelhelg. Vi får hoppas att det löser sig med hemsidan snart. Om inte annat får Kassören ta över skötseln av densamma! Kan ju hälsa att Tarmis dök upp på gatan idag, och meddelade att han flyttat till boende över biografen, fint ska det vara. Han är för övrigt sugen på lite spel under sommaren, så det låter ju lovande.


Senaste kommentarer