Ordföranden skrev den 4 juni, 2009 kl. 07:45 21 Då kör vi efter 21.00 på fredag helt enkelt. Då lär ju både jag själv och Bogen ha hunnit dyka upp dessutom. Jag kommer att infinna mig på Oakhill halv nio, nio sisådär åtminstone. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer