MMM Är det sverige-danmark då så planerar jag att vara full lagom till matchstart. Men som sagt det är ju fler dagar den helgen. Jag kan missat att betala en faktura på domänen tyvärr. Har tydligen råkat gömma ett par fakturor i min sopkorg märkte jag nu när dom släckte ner min kabeltv. Men ska ordna det inom det närmaste. Går ju på a-kassa som alla andra i föreningen nu för tiden.


Senaste kommentarer