Eller? Eller var det kanske nästa helg Svenne inte kunde heller? I vilket fall som helst passar det i alla fall mig att dra ner nu om en vecka, då har man ju hunnit få in lite cash också... Vore ju bra om fler medlemmar förutom jag själv och Kassören lämnar sin syn på saken.


Senaste kommentarer