Kassören skrev den 14 maj, 2009 kl. 08:41 Upprörd och besviken. Ja, det här med hemsidan är ju inte bra. Jag är inte bara upprörd, jag är framför allt besviken som Timpa hade uttryckt det. Kan Kopojk få tummen ur juderöven innan sommaren tro? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer