Kassören skrev den 24 april, 2009 kl. 02:56 Nästa grattis! Ordföranden fyller väl 46 eller nåt liknande och borde ju få ett grattis kan man tycka. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer