Kassören glömde 2 pers den 20:e. Den klassiska kvartetten utgörs som bekant av Sekreteraren, Hitler, Fetisov och S. Sahlin.
F.ö.1 kräver jag att nämnde kassör (samt kanske ytterligare någon medlem - finns 2 lediga lag) tar över ett lag i vår liga i Xpert11! Ligan är hotad och det vore ju synd om en liga där undertecknad sparkar rumpa i maratontabellen läggs ner...
F.ö.2 har jag idag gett Aftonbladet till Kenta Nilsson, Håkan Södergren men framförallt till Janne Karlsson! Stort! Johan Garpenlöv och Challe Berglund tackade nej.


Senaste kommentarer