Kassören skrev den 22 april, 2009 kl. 21:35 Bytt? Kidde sa väl att vi bytt webbhotell? Ligger sidan uppe på en fungerande adress och det bara är själva dicksofdoom-domänen som inte hunnit byta eller är sidan helt nere? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer